岩岩黎左6部 :)

TOP

前晚 ship 的貨(dhl), 今朝10點左右送到,岩岩 $2920放晒 ,今次大運會我參賽完畢了, 祝各位師兄都放到好價.

TOP

前晚 ship 的貨(dhl), 今朝10點左右送到,岩岩 $2920放晒  ,今次大運會我參賽完畢了, 祝各位師兄都放 ...
laubong 發表於 2012-12-29 11:57


laubong去邊度放? 我而家都打算出去放了...
不過我個D係4G 32w :(

TOP

uwants 收機佬,但而家佢冇呢個價了

TOP

uwants 收機佬,但而家佢冇呢個價了
laubong 發表於 2012-12-29 12:03


佢有冇收4G 32w? :(
而家個個都係得4560...4550.

TOP

ST 16W WIFI,  12:00 放左 $2900

TOP

剛放$2930

TOP

剛放$2930
ricky_li02 發表於 2012-12-29 13:29



    老友邊到放$2930?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

先達潮洲佬

TOP