回復 289# laubong

送, 你見佢 9am 左右 with courier 就打去, 話佢知有人在 office.

TOP

回復  laubong

送, 你見佢 9am 左右 with courier 就打去, 話佢知有人在 office.
jokelib 發表於 2012-12-28 13:38

我同d courier 熟到,可以係街度交收,約埋地點,唔洗送去office..

TOP

回復 292# Poissons

PM 個地址嚟, 我 ship 晒去比你.

TOP

回復  Poissons

PM 個地址嚟, 我 ship 晒去比你.
jokelib 發表於 2012-12-28 13:39

你星期六收唔到貨咩?_?
我係送中環..

TOP

又開始CUT單了

TOP

回復 294# Poissons

大鑊, 今次係搞全運會!!!!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

好在遲 ship 先送!
(尋晚零晨 12:xx 先 DHL picked up)

TOP

Deleted

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP