收到 Mail ,  11月 4號  先取機.....

TOP

有信了

請勿回覆此電郵

親愛的易賞錢會員:

多謝參加易賞錢會員優先預訂活動,你所預訂的iPhone 6經已到貨,預留詳情如下:

品牌: iPhone 6 16GB 金色 (澳門地區)
數量: 1
取貨店舖: 澳門議事亭前地 11 號信德堡地庫
取貨日期: 2014-11-02 - 2014-11-02

via HKEPC Reader for Android

TOP

3張卡分3日拎...
搵朋友幫手先

TOP

我 2/11 - 4/11 在澳門......歡迎PM....

TOP

回覆  raytai


咁即係澳門FORTRESS 的機同香港的機一樣? 拎去先達賣會唔會分唔出? ...
yuesi 發表於 2014-10-29 19:02



    其實由iphone4開始, 澳門批貨係香港運過黎, 一開始係G4S運, 之後變左DHL, 而3G, 3GS澳門冇出過

TOP

中得一部16細金,dont go la

via HKEPC Reader for Android

TOP

有無Ching 7/4-6都嚮馬交, 而會嚮6號晚或者7號返香港?
請PM

TOP

31/10星期五囉64 plus 金

TOP

1 號取 64+金
4號取 16銀
6號取 64+銀

TOP

想問下澳門機係咪ZP機黎嫁?

TOP