電信商又出貨

仲未計經銷商

同埋後門貨

Hold唔hold自己決定

當然最叻就係上去華強放啦....

via HKEPC Reader for Android

TOP

呢d叫貨如輪轉,因為唔夠現金收機,有得賺就賺左先

你地成堆水魚走去放機唔憂無貨收,人地日日都係機會, ...
ccl4 發表於 2014-9-19 22:26

第二轉已經唔夠bot 打啦

十個id都冇用

via HKEPC Reader for Android

TOP

好明顯:香港人出貨太多!!


不過,你今日未到過ST都唔信既!
去左你就明!

TOP

上年第一日都無咁多人...
明顯既係女仔同師奶都多左
我只係得16G灰,賣左8300..無力迫了
最高8500見到..但賣唔到巳改價..想去深圳放又要返工~.~要放都要星期日..怕又有大水貨...少少地去同家人食餐好都算係咁

但再訂個水先再想

TOP

好明顯:香港人出貨太多!!


不過,你今日未到過ST都唔信既!
去左你就明! ...
yesgoua 發表於 2014-9-19 22:46


唔洗先達
今朝係IFC見到都多人

TOP

我今日都出左2部6。。
始終留cash係手好過留電話係手

TOP

TOP

香港貨多係因為大陸無得賣,蘋果都要出貨,富士康一日做幾十萬部,唔出仲要搵倉放!最近就係香港,所以AOS都同日可以發貨!

TOP

都有二千幾蚊賺下係咪叫水浸,真係見人見智……

TOP

6有足夠後門貨源, 價有機急跌

TOP