本帖最後由 ccl4 於 2014-9-20 10:47 編輯
拆左盒華強唔收,金色就收,但都係賤價,可能係我太夜去
dennis11 發表於 2014-9-20 09:47

太夜上去,成功過關既就留一晚,第二日放

連鎖酒店一般兩百頭,三百樓下算唔錯,玩一日大吃大喝食埋自助餐,頂盡咪洗六百人仔

你起香港放,是但一部 i6 金 16都比ST食多你成千到千六銀港幣

帶定人仔上去,太夜關左門放唔到機,唔好77下身上無錢而帶返部機落黎

從未聽過開盒唔收,屍體都收,唔好會錯意,我指壞機

via HKEPC Reader for Android

TOP

2部iphone6 16gb 金 放左 7800人仔一部

TOP

太夜上去,成功過關既就留一晚,第二日放

連鎖酒店一般兩百頭,三百樓下算唔錯,玩一日大吃大喝食埋自助 ...
ccl4 發表於 2014-9-20 10:43

其實我年年都上去放,年年都開盒唔開盒同價唔會扣,但今年直頭開左就唔收,除非你金色
搞到我行左好多間,我仲要係plus銀,夜晚8點半左右,賣機中途遇到土豪訂機,都係要金色

TOP

其實我年年都上去放,年年都開盒唔開盒同價唔會扣,但今年直頭開左就唔收,除非你金色
搞到我行左好多間,我仲 ...
dennis11 發表於 2014-9-20 11:21



    八點半開始關門,八點已經好多懶洋洋準備收檔,係遲左少少

TOP

2部iphone6 16gb 金 放左 7800人仔一部
hamter123 發表於 2014-9-20 10:52


今日價?

TOP