ccl4 當前離線
進階會員
拆左盒華強唔收,金色就收,但都係賤價,可能係我太夜去 dennis11 發表於 2014-9-20 09:47
TOP
hamter123 當前離線
初級會員
dennis11 當前離線
中級會員
太夜上去,成功過關既就留一晚,第二日放 連鎖酒店一般兩百頭,三百樓下算唔錯,玩一日大吃大喝食埋自助 ... ccl4 發表於 2014-9-20 10:43
其實我年年都上去放,年年都開盒唔開盒同價唔會扣,但今年直頭開左就唔收,除非你金色 搞到我行左好多間,我仲 ... dennis11 發表於 2014-9-20 11:21
SYW 當前離線
2部iphone6 16gb 金 放左 7800人仔一部 hamter123 發表於 2014-9-20 10:52