回覆  餓狼
大舖咪後飽佢囉
自用都易買咗的話,使食你炒價?
cpk 發表於 2017-9-21 11:09


唔炒真係唔多似蛇果

睇下仲有冇人嗌strong hold 先

好似已破IPO

TOP

第二日已經自CUT~~

CUT 單保平安...

淨係聽晚有兩部IR, 有水位先去拎
『魂』 發表於 2017-9-21 11:14


慳返都得

TOP

有冇人可以講下
計到大概邊日cut得切單?

TOP

個樣同IP6 冇分別. 炒毛.
IP X 貨量小應該有得炒

TOP

台機生意好唔好 ?

不過我覺得 8 應該無得炒
X 睇下點

TOP

X點會冇得炒

冇X的話
咪照炒ip8

係唔知D人點解照搶
AOS都搶

TOP

蛇果唔放後欄貨
應該未至於咁樣既

一早都話
有冇得炒
完全蛇果操控

TOP

咁快就要義海豪情價回收

via HKEPC Reader for Android

TOP

錯區,現移去「出機攻略」

TOP

扯!
R水吹ja~~

開呢D區有咩意義
咪個個都話自己cel已can

TOP