你地入左幾多單?
冷 發表於 2017-9-20 11:25


請問你收到通知電郵沒有?
我...好似輸入錯D野,未收到通知電郵,同客服斟緊

TOP

請問你收到通知電郵沒有?
我...好似輸入錯D野,未收到通知電郵,同客服斟緊 ...
terence_chong 發表於 2017-9-20 11:32



    入錯email? 我收晒了

TOP


聽日所有iClub會員可以訂

TOP

今日搶哂大機未??

TOP

入錯email? 我收晒了
冷 發表於 2017-9-20 11:36 AM


似乎真係好多貨

TOP

訂完咪又係唔去攞

唔好又話咩 Citi,迎新之類.

TOP

如果咁多人買今日就掃清光啦
我估蟹硬
今日第一輪限vip
明天第二輸,阿豬阿狗都可買

via HKEPC Reader for Android

TOP

正路咁諗,如果iPhone 8都唔夠班VIP買。為什麼第二日就要放寬比普通會員買呢? 另外2015年及2016年都係每個星期開賣一次。但現在是日日開賣。

TOP

I wait for walkin and then to upgrade to VIP and reserve X

TOP

今日買左幾部細機 , 用citi卡賺左幾張coupon

TOP