拆左盒華強唔收,金色就收,但都係賤價,可能係我太夜去
dennis11 發表於 2014-9-20 09:47 
可能你真係太夜先去,人地收工。
因為我下午時,見到有一個大陸人,畀左一張紙畀其中一間舖,張紙上寫住ip6 16G - 128G,唔記得有無ip6 plus,跟住張紙上面寫晒收機價,然後店員畀個負責人睇,負責人問一問係咪開封,個大陸人話係開封,負責人就話開封全減$200,個大陸人就話:得!得!得!減$200。跟住店員係張紙上每部寫住-$200, 再計數埋單。我無記錯張紙上寫左ip6資料有5-6行,即16G、64G、128G,估計應該有plus.
黑色好少人收,最多係金色,其次白色。 |