點截?
dennix 發表於 2012-12-19 23:02

   
同問. 次次打上台都搵話唔到位送貨員
martinnitram 發表於 2012-12-19 23:08

真係咁o岩幾分鐘後打蘋果專線
CS又搵到個師傅話仲o係附近
佢肯再派

TOP

除係係大公司做. 如果SMC, 用公司地址老闆都唔會責罵. 又保證一定有人收貨.

TOP

本身今日送, 但係地址打錯左野, 變左聽日送

TOP

今晚7點半收左兩個orders,即去放,唔想夜長夢多。

TOP

15 DEC, STILL PI.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我中午收到11,12號訂的,但10訂的用中文地址(中英有別例如二樓=1/F),派錯樓上話無人(如果有人會唔會比人簽收左),要明晚再送貨

TOP

點先可以去dhl 倉直接拎 ????
cheryl12 發表於 2012-12-20 23:57



    打電話
自己google下dhl apple專線

TOP

D貨又停左

TOP

D貨又停左
sam9329 發表於 2012-12-22 05:48

日日都有單ship

TOP