黑膠漿 當前離線
中級會員
點截? dennix 發表於 2012-12-19 23:02
同問. 次次打上台都搵話唔到位送貨員 martinnitram 發表於 2012-12-19 23:08
TOP
LaMancha 當前離線
進階會員
frankiepoon 當前離線
rwtam 當前離線
sam9329 當前離線
我要訂到!
cheryl12 當前離線
Banned
easygoHK 當前離線
dennix 當前離線
點先可以去dhl 倉直接拎 ???? cheryl12 發表於 2012-12-20 23:57
Poissons 當前離線
你根本就唔明
特級會員
D貨又停左 sam9329 發表於 2012-12-22 05:48