siuming000 當前離線
管埋員
中級會員
TOP
tlshum 當前在線
進階會員
同你一樣,已經收到貨,你都應該收左 siuming000 發表於 2012-12-19 07:04 PM
冇Wo! 你幾時收的, 還有她由香港送回深圳之後未轉過 tlshum 發表於 2012-12-19 19:27
martinnitram 當前離線
比 Apple cut 淨最後三隻已到手, 06/12 order martinnitram 發表於 2012-12-19 20:00
mssamchan 當前離線
zraaq 當前離線
DHL 你攪嘜野 將D mini 送返上深圳!! mssamchan 發表於 2012-12-19 20:45
jhch1992121 當前離線
Sorry 我要收返之前D話! 剛收貨,太好 !!!! mssamchan 發表於 2012-12-19 21:14