本帖最後由 siuming000 於 2012-12-19 19:52 編輯

TOP

同你一樣,已經收到貨,你都應該收左
siuming000 發表於 2012-12-19 07:04 PM

冇Wo! 你幾時收的, 還有她由香港送回深圳之後未轉過

TOP

冇Wo! 你幾時收的, 還有她由香港送回深圳之後未轉過
tlshum 發表於 2012-12-19 19:27

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

比 Apple cut 淨最後三隻已到手, 06/12 order

TOP

比 Apple cut 淨最後三隻已到手, 06/12 order
martinnitram 發表於 2012-12-19 20:00


放左未?

TOP

DHL 你攪嘜野
將D mini 送返上深圳!!

TOP

應該係DHL 搞錯左姐資料姐..
應該無返到大陸既

TOP

DHL 你攪嘜野
將D mini 送返上深圳!!
mssamchan 發表於 2012-12-19 20:45


Sorry
我要收返之前D話!
剛收貨,太好 !!!!

TOP

Sorry
我要收返之前D話!
剛收貨,太好 !!!!
mssamchan 發表於 2012-12-19 21:14


CHING邊頭?我荃灣 4點 派件而家仲未到

TOP

土瓜灣

TOP