全部要開封? 激活?
sjob2015 發表於 2015-1-11 13:25


yes, 必需開盒及activate. 自用首選

TOP

yes..自用...activate,無所謂啦

TOP

我岩岩都買左部
不過諗住買兩部同女友一人一部
點知唔得
厚面皮搵路人幫手
本身願意
聽到要留資料就唔願意
咁都無計
希望聽日仲有機啦

TOP

回覆  lwleung
金鐘有貨...細金64,plus 16全色,plus 64黑...我剛入左細金
akirahkf 發表於 2015-1-11 13:14



    金鐘豐擇?

TOP

本帖最後由 Comhk 於 2015-1-11 14:44 編輯

去左九龍灣經過問下,見住人地開,之後問店員話冇貨

因為唔係要買所以唔深究了

TOP

回覆 124# lwleung


    系啊..金鐘得1間豐澤

TOP

係呀
同事收工1550
佢幫我去買
希望仲有機啦

TOP

細金64 好多間都有

TOP

係呀
同事收工1550
佢幫我去買
希望仲有機啦
lam5799 發表於 2015-1-11 14:50



    thank you, 搵人去睇睇先

TOP

細金64 好多間都有
duedueb 發表於 2015-1-11 14:54



    其實我朋友係想搵細銀自用, 我諗搵唔到銀, 金佢都會用, 叫佢自己去睇下先, thanks.

TOP