而家都有D中毒, 好想買個64GB SSD+ 1TB HD
都唔係好貴, 7舊左右有得玩
死碟都無所謂, BACK哂係HD到 ...
ckarea 發表於 2011-5-19 17:58 
簡單講句, 如果 要好似我地呢類 發燒友 咁 去做 先鋒. 一出就入貨.
未必是 好事.
(當然 要做到 發燒友 要 好多野 去配合, 並非 只是 金錢方面)
但 如果 係在 沒什麼壓力之下, 使用更進步的產品, 絕非 壞事.
有d野 親身體驗 會與其他人睇法好不同,
是否 適合自己? 就要自己去找答案. (每一段 年齡 的 決定都會不同, 只要有 知識, 就應不會對自己的決定 產生後悔) |