tonyau2348 當前離線
進階會員
TOP
quezon 當前離線
中級會員
搞錯咗今日應該收 intel nuc coffeelam 發表於 2018-4-30 10:00
coffeelam 當前離線
你個 NUC 唸住點樣用? only for BT? 我個貴 BX300,上個禮拜 收咗啦... quezon 發表於 2018-4-30 12:04
vestzs 當前離線
kin1111kin 當前離線
我都係26號買,但重未寄,预計10一15號,但以往經驗一般都會早到,希望今次都唔會例外,因送貨個日子剛好外 ... kin1111kin 發表於 2018-4-30 13:45
newdaylow 當前離線
marco173 當前離線
Bx300 256GB $58.xx newdaylow 發表於 2018-4-30 15:47
usei 當前離線
特級會員