1597532468000 當前離線
進階會員
之前買左adata s70 又係IG5236,唔知算唔算好彩,全新已經掉盤,去換左條新,而家都係加個盒當外置用:give ... sands 發表於 2023-10-28 09:59
TOP
MAX100 當前離線
dj-x 當前離線
回覆 blkbd5 睇淘寶評價,有見過人話會掉盤 我諗住買黎裝2464 usb4 盒, 睇reddit 話 hmb 唔支援 但2 ... dj-x 發表於 2023-10-28 18:33
池池 當前離線
中級會員
回覆 池池 我諗我個京東帳戶歸左去大陸版.... 見唔到師兄你果d 制 dj-x 發表於 2023-10-28 18:53
Miipp 當前在線
特級會員
自己用左十幾年ssd 都未試過掉盤.. 定都係等blackfriday 買大牌子好d? dj-x 發表於 2023-10-28 13:03