本帖最後由 1597532468000 於 2023-10-28 16:49 編輯
之前買左adata s70 又係IG5236,唔知算唔算好彩,全新已經掉盤,去換左條新,而家都係加個盒當外置用:give ...
sands 發表於 2023-10-28 09:59



話唔定唔用Windows 內置既 generic nvme driver
外置盒反而唔掉盤
就好似我用linux完全冇事一樣

TOP

我條GM7 4TB,買番來第一次用AOMEI 做格式化會掉盤,Win 11 開機間唔時會唔見左個drive,再用AOMEI 加番個drive letter 又即時用得番,無唔見任何data

後尾我直接用Win 11 內置個磁碟工具做格式化一次,之後就從來無出見過掉盤問題

TOP

回覆 19# blkbd5

睇淘寶評價,有見過人話會掉盤

    我諗住買黎裝2464 usb4 盒,
睇reddit 話 hmb 唔支援
但2464 係新技術 想搏一搏
但如果 $1200 港紙買隻會掉盤既ssb
我不如買隻行貨msi...起碼即換

TOP

回覆 17# 池池


    我諗我個京東帳戶歸左去大陸版.... 見唔到師兄你果d 制

TOP

回覆  blkbd5

睇淘寶評價,有見過人話會掉盤

    我諗住買黎裝2464 usb4 盒,
睇reddit 話 hmb 唔支援
但2 ...
dj-x 發表於 2023-10-28 18:33


2464 usb4 盒 勁多bug, 要夾SSD
你都係唔好搏啦

TOP

回覆 25# MAX100


    用緊舊adata xs8200 256gb 幾好

TOP

回覆  池池


    我諗我個京東帳戶歸左去大陸版.... 見唔到師兄你果d 制
dj-x 發表於 2023-10-28 18:53

有得㨂地區,要㨂番香港

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(5FBBA).jpg

TOP

本帖最後由 dj-x 於 2023-10-28 19:31 編輯

回覆 27# 池池




冇呢粒制, 好似amazon app 咁樣...入左中國區出唔返黎

TOP

本帖最後由 dj-x 於 2023-10-29 00:44 編輯

回覆 17# 池池


   
淘寶香港版呢個promote 應該仲平
天貓, 每300 -$50
淘寶, 每200 -$30
31號 8pm ~ 3號 11:59pm

payme 俾錢再減 $15 / $30 (佢寫得唔清唔楚)

TOP

自己用左十幾年ssd 都未試過掉盤..
定都係等blackfriday 買大牌子好d?
dj-x 發表於 2023-10-28 13:03


因為你未試過 IG5236?

TOP