01faifaifai 當前離線
進階會員
我底板只有一個NVMe位插左開機SSD了. 所以只考慮 SATA SSD top8man 發表於 2023-5-29 20:18
TOP
raylee 當前離線
可惜 M2 配件仲係太貴 Kin_2012 發表於 2023-5-30 18:59
Kin_2012 當前離線
買新板找2條或以上m.2槽 raylee 發表於 2023-5-30 22:26
top8man 當前離線
中級會員
mlyu 當前離線
終於買左隻 CRUCIAL MX500 2TB top8man 發表於 2023-6-4 11:43
有冇 check firmware 型號? 希望同以前版本一樣快 mlyu 發表於 2023-6-4 13:33
clerkb 當前離線
初級會員
honming 當前離線
sands 當前離線