cybershot 當前離線
進階會員
TOP
macis 當前離線
特級會員
我隻M6 pro (ver1.01)都無晒連partition 都無 (i changed few ago fm 升科) . i believe ver 1.00 and 1.01 ... cybershot 發表於 2014-9-11 09:38
hyper16 當前離線
初級會員
KZ4977 當前離線
大半日,暫時冇事,不過如果再出事我都傾向要代理全額退錢。 KZ4977 發表於 2014-9-11 12:52
有得退錢咁好?? macis 發表於 2014-9-11 12:55 PM
xyeungx 當前離線
中級會員
我換完用咗7Days, 但今早又死了。頂,點用啊 cybershot 發表於 2014-9-11 08:49
hkgg 當前離線