回覆 201# macis

這個.....都好
20140908_185843.jpg
20140908_190015.jpg

TOP

回覆  macis

這個.....都好
GaiGai 發表於 2014-9-8 20:41


當然好

TOP

回覆  macis

這個.....都好
GaiGai 發表於 2014-9-8 20:41


香港有賣啦?? 幾錢入手?

TOP

回覆 212# macis

原本用緊840PRO-256G,諗住買512,但....1T好似扺D,NOTEBOOK 用,大買D啦

TOP

香港有賣啦?? 幾錢入手?
macis 發表於 2014-9-8 20:54

有了一排

TOP

本帖最後由 GaiGai 於 2014-9-8 21:01 編輯

回覆 213# macis

5430...海鮮舫

TOP

回覆  macis

原本用緊840PRO-256G,諗住買512,但....1T好似扺D,NOTEBOOK 用,大買D啦 ...
GaiGai 發表於 2014-9-8 20:58


你個米王

TOP

本帖最後由 GaiGai 於 2014-9-8 21:24 編輯

回覆 217# macis

隻M6P 唔敢用落工作機
當年2008年8月買隻OXZ,128G盛惠$4498....

TOP

回覆  macis

隻M6P 唔敢用落工作機
2008年8月買隻OXZ,128G盛惠$4498....
GaiGai 發表於 2014-9-8 21:04


850 Pro 係好野... 正確選擇..

TOP

回覆  thomaswai

想問下係隻FW1.01 點死法?
macis 發表於 2014-9-8 08:03 PM



    佢講過裝完機第一日冇事第二日起身成個 partition 清空冇哂 data

TOP