GaiGai 當前離線
中級會員
TOP
macis 當前在線
特級會員
回覆 macis 這個.....都好 GaiGai 發表於 2014-9-8 20:41
kwm2000 當前離線
進階會員
香港有賣啦?? 幾錢入手? macis 發表於 2014-9-8 20:54
回覆 macis 原本用緊840PRO-256G,諗住買512,但....1T好似扺D,NOTEBOOK 用,大買D啦 ... GaiGai 發表於 2014-9-8 20:58
回覆 macis 隻M6P 唔敢用落工作機 2008年8月買隻OXZ,128G盛惠$4498.... GaiGai 發表於 2014-9-8 21:04
KZ4977 當前離線
回覆 thomaswai 想問下係隻FW1.01 點死法? macis 發表於 2014-9-8 08:03 PM