放落GPD Win Max 2用,用裝到單面SSD, 之前變左 Geil P4L dramless 2TB, 覺得開機比較慢 ...
MAX100 發表於 2023-5-3 20:35 
如部機RAM少+內顯
仲用咗啲RAM嚟做HMB
一來少咗RAM未必夠用/少咗閒置RAM做cache/pre fetch
二來同iGPU爭Bandwidth
可能令整體感覺冇咁暢順
都係買有 DRAM較好
不過以下係我自己假設
未買過DRAMless
我自己用途計
唔覺PCI-E 3.0 同4.0有noticable 嘅分別
但電量/溫度影響就比較易見
俾我再揀
都係揀返P31
你如果唔大要求
都可以入P31 |