咁樣我去唔去換
xyeungx 發表於 2014-9-6 10:40



去換

TOP

請問有無人換完就係死?突然reboot 完就bootmgr is missing.用到成肚火,用window cd 都repair 唔到

TOP

本帖最後由 KZ4977 於 2014-9-6 22:25 編輯

唉,十五十六都唔知拎唔拎好
好o個o的如 cybershot macis pkpkforyou dickychan 拎翻o黎用到宜家都好順冇事
衰o個o的如樓上同 peterwwpoon thomaswai samson2948 裝完 Windows 冇耐又死過
另外仲有批死士如 GaiGai wingsit 買翻o黎換都未換過一樣冇事

大佬,我住大西北我唔想死o左又再轉船轉車走出o黎再整過

TOP

請問有無人換完就係死?突然reboot 完就bootmgr is missing.用到成肚火,用window cd 都repair 唔到 ...
hyper16 發表於 2014-9-6 22:10


我換完之後無事

TOP

唉,十五十六都唔知拎唔拎好
好o個o的如 cybershot macis pkpkforyou dickychan 拎翻o黎用到宜家 ...
KZ4977 發表於 2014-9-6 22:15


如果你依家就有問題你點都要走一轉, 唔想再冒險咪換完放左佢, 個價夠靚嘅話大把CHING收啦~

TOP

本帖最後由 KZ4977 於 2014-9-6 22:36 編輯
如果你依家就有問題你點都要走一轉, 唔想再冒險咪換完放左佢, 個價夠靚嘅話大把CHING收啦~ ...
Passer2k 發表於 2014-9-6 10:29 PM



    2 號已經有電話通知可以上去拎過隻新貨,問題係睇 le 幾日咁多個師兄回覆似乎好壞參半。
放?咁大單o野搞出o黎我驚冇人要或者個折讓要好大先有人 show 你

我寧願再睇定少少睇o下有事o個堆會唔會變翻冇事,又或者冇事都變有事先決定拎唔拎。
甚或者睇o下代理會唔會 full refund 好過…………??

TOP

2 號已經有電話通知可以上去拎過隻新貨,問題係睇 le 幾日咁多個師兄回覆似乎好壞參半。
放?咁大單 ...
KZ4977 發表於 2014-9-6 22:32


新換返來已無事, 賣出去大把人要..

TOP

新換返來已無事, 賣出去大把人要..
macis 發表於 2014-9-6 10:34 PM



    按有換貨o既會員o既回覆統計過,如果冇走漏眼就 4 個冇事 4 個有事……

TOP

等佢搞掂個FW 先賣...

TOP

等佢搞掂個FW 先賣...
thomaswai 發表於 2014-9-6 11:14 PM



    你再送翻去升科再換過?

TOP