本帖最後由 KZ4977 於 2014-9-6 22:36 編輯
如果你依家就有問題你點都要走一轉, 唔想再冒險咪換完放左佢, 個價夠靚嘅話大把CHING收啦~ ...
Passer2k 發表於 2014-9-6 10:29 PM 
2 號已經有電話通知可以上去拎過隻新貨,問題係睇 le 幾日咁多個師兄回覆似乎好壞參半。
放?咁大單o野搞出o黎我驚冇人要或者個折讓要好大先有人 show 你 
我寧願再睇定少少睇o下有事o個堆會唔會變翻冇事,又或者冇事都變有事先決定拎唔拎。
甚或者睇o下代理會唔會 full refund 好過…………??  |