新換返個隻512G無事. good
cybershot 發表於 2014-9-5 17:00


512GB 都有事??

TOP

回覆 151# macis
唔理咩都好 所有頭水都會出事

TOP

回覆  macis
唔理咩都好 所有頭水都會出事
pkpkforyou 發表於 2014-9-5 19:23


我就係頭水.FW1.00

TOP

回覆 151# macis

係啊,我估係整個批次controller有問題。

TOP

本帖最後由 palmtree 於 2014-9-5 20:31 編輯

DevSleep
SATA 3.1

是否 關乎 以上 2項技術  ?


國內 PLEXTOR 大本營
浦科特SSD真实速度领域
http://bbs.pceva.com.cn/forum-137-1.html

TOP

是否用fw1.01的師兄都沒有問題??
其實前天(即9月3日)已換了fw1.01, 可是完全沒有改善,試過2次藍面及1次凍結,真不知甚麼原因?

TOP

是否用fw1.01的師兄都沒有問題??
其實前天(即9月3日)已換了fw1.01, 可是完全沒有改善,試過2次藍面及1 ...
peterwwpoon 發表於 2014-9-5 20:24


我都係9月3日換了fw1.01, 到而家都未有事

TOP

快D 恭喜我~
新換番黎FW1.01 用左1晚就死左
成個PARTITION 無哂DATA

TOP

快D 恭喜我~
新換番黎FW1.01 用左1晚就死左
成個PARTITION 無哂DATA
thomaswai 發表於 2014-9-5 08:45 PM

哇好在今日俾個客拖一拖過唔倒對面海拎貨
留名關注其餘換咗貨嘅師兄

(Sent from HKEPC iPhone app)

TOP

做死士剛係中田買咗隻m6p 256。佢話係新一批貨,我決做死士白老鼠  

via HKEPC Reader for Android

TOP