peterwwpoon 當前離線
初級會員
TOP
wingsit 當前離線
進階會員
根據升科的回應,重裝win7, 還是失望,到底有沒有人是完全沒有問題的? peterwwpoon 發表於 2014-9-4 22:05
macis 當前離線
特級會員
有, 我用左超過兩星期, so far so good. wingsit 發表於 2014-9-4 22:14
Miipp 當前在線
EPC 又來 BB 班討論 TSOP vs BGA 想笑甩全世界的牙麼? Miipp 發表於 2014-9-5 00:06
有咩好笑, 我見大家討論下 macis 發表於 2014-9-5 00:09
pkpkforyou 當前離線
中級會員
回覆 peterwwpoon 如果你係頭水 或/和 出現所講情況 請立即上升科一換一 只係頭果批出現咗問題 冇必要回 ... pkpkforyou 發表於 2014-9-5 01:01
KZ4977 當前離線
回覆 peterwwpoon 如果你係頭水 或/和 出現所講情況 請立即上升科一換一 只係頭果批出現咗問題 冇必要回 ... pkpkforyou 發表於 2014-9-5 01:01 AM