真衰鬼 當前離線
進階會員
實在太底用啦~~~!! $799 買黎裝OS/SW 唔理佢安唔安全 最多死OS/SW啫......又有3年保!!! ... 喬芬‧費曼高 發表於 2012-4-26 17:08
TOP
kellychen 當前離線
miniz 當前離線
中級會員
望海 當前離線
edl0022 當前離線
chowchoi 當前離線
TeraBytes 當前離線
低端會員
特級會員
根本哩個牌子嘅野如果有問題出現都只會幫你整 整完再有同樣嘅問題都只會繼續整....整到依家快 到十次了... ... chowchoi 發表於 2012-4-29 04:06 PM
Ponya 當前離線
mokchakman 當前離線
請問要點樣CLONE個用緊的WINDOWS 7 去個新的SSD到? Ponya 發表於 2012-4-29 18:32