可以放心upgrade 部ipad3 上 iOS 7 了 (still using iOS 6 )

TOP

iPad mini 1 up 佐,好似慳電佐!

TOP

比係7.06慳電好多

TOP

回復 65# ts_bum


    我用D CHEAP CHEAP 線都差到, 不過佢會顯示"未充電" , 但實際係差緊 ... 你可以留意一下

TOP

回復 61# ayacalip


    可以參考一下呢度 http://unwire.hk/2014/03/11/ios-71-readers/mobile-phone/

TOP

ipad air只識變光, 唔識變暗既bug終於fix左...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

部AIR升咗
好掂

TOP

想升,但係下星期要去日本
張bmobile sim唔support IPad Air with IOS 7.1

TOP