San San 當前離線
進階會員
有無人覺得air 反應比5s慢? tamp 發表於 2013-11-1 21:00
TOP
lcska02nkc 當前離線
Banned
rabbit82047 當前離線
潛水委員長
特級會員
MirageKnight 當前離線
cheap_kwong 當前離線
中級會員
ivanwong 當前離線
個人認為都係出街多用新mini, 間中先出街用ipad air happyt610 發表於 2013-10-31 18:16
除咗大細唔同. 好似其它spec都一樣. 唔知CPU, GPU速度如何. 如果都係一樣. 咁就真係看你自己鍾意大還是細了 ... MirageKnight 發表於 2013-10-31 18:17
abcjerry 當前離線
趙學而 當前離線
唔係啊!
kwoog 當前離線