bananapineapple 當前離線
妃媗
中級會員
我用$88 買左張高登仕磨沙防指紋貼,第一次自己貼咁大張,慢慢貼係冇咩難度,埋尾時有少少泡泡加吹左條毛仔 ... simon 發表於 2012-4-13 16:25
TOP
F-15E 當前離線
野野夜孩子 當前離線
進階會員
namiatnahc 當前離線
不能同意更多,貼錢買難受。 我部ipad 1 由day one至現在,上廁出街無數,汚糟左搵啲紙巾濕水抹下就 ... royho 發表於 2012-4-12 22:18
royho 當前離線
特級會員
無用保護貼? 有冇花? namiatnahc 發表於 2012-4-15 17:15
kenfung 當前離線
zzzww 當前離線
初級會員
buddy25 當前離線
gasketss 當前離線
bakubaku 當前離線