我用$88 買左張高登仕磨沙防指紋貼,第一次自己貼咁大張,慢慢貼係冇咩難度,埋尾時有少少泡泡加吹左條毛仔 ...
simon 發表於 2012-4-13 16:25


痴左幾多塵都好,只要用膠紙貼落去,之後就會無晒 @@....不過要好有心機 = =

TOP

Power support貼返貨未

TOP

睇標題仲以為係深圳,如果係深圳價就超貴,香港價就ok啦

TOP

無用保護貼? 有冇花?

不能同意更多,貼錢買難受。
我部ipad 1 由day one至現在,上廁出街無數,汚糟左搵啲紙巾濕水抹下就 ...
royho 發表於 2012-4-12 22:18

TOP

無用保護貼? 有冇花?
namiatnahc 發表於 2012-4-15 17:15


正常粗用, 無花過.
貼左保護貼, D指紋重難抹過裸機. 裸機搵水抹就得.

TOP

大陸都有d 好d 既保護貼.
好似d AR 膜果隻大概40 蚊人仔倒..
但真係會比十幾廿蚊果d 靚好多..貼出會真係好高清..但冇咁易花的..

TOP

hK yahoo 都係$40 喎,,

TOP

我年幾前都開始自己買平貼自己貼(IPHONE, IPAD)
而家自問都已經貼得唔錯喇
因為有朋友話我知, 其實呢D貼成本都係幾毛子 (一般幾十蚊果D)
賣成幾十蚊, 真係唔抵
加上以前用過D佰幾蚊既, 一兩個月咪又係花
我而家用10蚊張, 花左咪再換囉
不過我相信而家有D靚牌子既質數應該係會好好多既
但我孤九寒, 唔捨得買

TOP

昨天係百記見到强國人買一张Ipad貼包貼要$400,套就$600.盛為$1000.

TOP

東門西華宮 人民幣¥15, 磨沙¥20

TOP