321 當前離線
進階會員
小弟用ipad2 啱啱琴日由7.1.2升左上8.1.2, clean install, 暫時唔覺有咩問題同lag, 算幾順, 係7.1.2時不時 ... 00仔仔00 發表於 2014-12-30 00:26
TOP
00仔仔00 當前離線
初級會員
多謝吧打的提醒,我可以放心去up了 321 發表於 2014-12-30 09:40
進滕光 當前離線
8.12? 你是用ipad2嗎 321 發表於 2014-12-25 13:27
boeywong 當前離線
Kina 當前離線
aabbccdd92 當前離線
Banned
a886 當前離線
特級會員
newdaylow 當前離線
catfood 當前離線
中級會員