我都係用緊3代,呢次就想出mini2

TOP

我好滿意ipad air 的輕巧,單手打橫長時間拿住都唔覺累。單是依樣野,ipad 3都比唔到。速度,ios7的Safari 方便程度更加唔駛講。打metal storm 唔再lag, 試一試用iMovie edit 段家庭movie,連imac 都唔駛用.

TOP

我都用緊iPad air, 又唔覺好大分別,就好像i5和i7, 看你用它做什麼。如果上下網和看片,真係分別不大。

TOP

用緊ipad 3,今日去hysan試air
一拎上手真係輕,不過完全無想即刻買嘅感覺
可以安心等多年換12吋ipad:redface ...
pakchi70 發表於 2013-11-2 01:23


如果加埋iphone 5s的新功能入去, 就吸引力大d!
撞鬼, 我部ipad 3rd原來係2012年3月買呀!
如果換air, 部ipad的壽命仲短過iphone!!

之前ipad 2 -> ipad 3真係唔駛諗, 即換,
呢部ipad air真係唔錯, 不過試完上手, 無即買的衝動!

TOP

我都係用緊3代,呢次就想出mini2
halu 發表於 2013-11-3 00:41


我擔心, mini睇揭頁版新聞, 要放大先睇到,
如果放大先睇到, 咁不如買返mini 1 (不需要retina)

TOP

我都用緊iPad air, 又唔覺好大分別,就好像i5和i7, 看你用它做什麼。如果上下網和看片,真係分別不大。 ...
cybershot 發表於 2013-11-3 00:57



拎左apple果幾個free app未呀?

TOP

已入手air, 希望下代可以加多d ram,
同埋upgrade下個鏡頭, +閃光燈

TOP

琴日晌SA一見到部air已經有好感
跟住一拎上手,心諗:咁q輕既
跟手試埋放大縮小,load網頁,打字,明顯順過自己部ipad 3好多
即刻比錢,再跟手放埋部舊機

TOP

如果用緊ipad4, 就算用ipad air都唔拎出街既無需要轉

TOP

由iPad 3 轉會iPad air,比以前輕唔少,當然同iPad mini無得比,但當鐘意打機嘅你,一定會覺得mon大打機係好正!
iPad air算係咁,長時間拎住係手都唔會好似之前嘅iPad 咁攰,放入背包都無咁重!好過iPad 3好多~XD

諗緊好唔好祼機用算數,加套又會重返....

TOP