halu 當前離線
進階會員
TOP
idabao 當前離線
初級會員
cybershot 當前離線
黑面人 當前離線
用緊ipad 3,今日去hysan試air 一拎上手真係輕,不過完全無想即刻買嘅感覺 可以安心等多年換12吋ipad:redface ... pakchi70 發表於 2013-11-2 01:23
我都係用緊3代,呢次就想出mini2 halu 發表於 2013-11-3 00:41
我都用緊iPad air, 又唔覺好大分別,就好像i5和i7, 看你用它做什麼。如果上下網和看片,真係分別不大。 ... cybershot 發表於 2013-11-3 00:57
甜鬆餅糕 當前離線
wslai 當前離線
中級會員
killuer_edwin 當前離線
deepstriker 當前離線