smallfaihk1111 當前離線
進階會員
建議樓主個friend (唔係樓主) 用返白紙算 又薄又輕 BB都唔覺得重 j.lo 發表於 2012-12-26 13:08
TOP
kson 當前離線
中級會員
距 希望ipad mini 2 可以retina mon, 保持10小時續航力同埋重量 200g到 利申: 我friend不是 我 ... so? 發表於 2012-12-25 22:54
PSP 當前離線
改咩名好 當前離線
樓主Friend應該是港女 我見街上好多港女都唔夠力拎手袋的 shwl 發表於 2012-12-28 16:00
我要求就冇你地咁高, 只要Apple 貼埋錢比我用iPad 就收貨 s 發表於 2012-12-29 22:48
fungfung87 當前離線
marcolee96 當前離線
lion97 當前離線
wetfloor 當前離線
muimui84 當前離線