建議樓主個friend (唔係樓主) 用返白紙算
又薄又輕 BB都唔覺得重
j.lo 發表於 2012-12-26 13:08


like like

TOP

距 希望ipad mini 2
可以retina mon, 保持10小時續航力同埋重量 200g到








利申:
我friend不是 我  ...
so? 發表於 2012-12-25 22:54



    其實你個FRD 好有夢想! 我都想要部咁既機 :D!!! 科技會不斷進步 (多謝偉大既科學家同研究員) 遲下實會造到咁既好野比我地!!!

TOP

Note 7" 一定o岩佢

TOP

樓主Friend應該是港女
我見街上好多港女都唔夠力拎手袋的
shwl 發表於 2012-12-28 16:00



    應該係

TOP

我要求就冇你地咁高, 只要Apple 貼埋錢比我用iPad 就收貨
s 發表於 2012-12-29 22:48



    我要求比C兄你仲低,求其免費俾部ipad我就得,運費我出又點話

TOP

回復 35# 改咩名好


    CHING我同你要求一樣XD

TOP

不如你自己研究整部100g以內,10吋retina mon
續航力叉一次電就用一世既平板啦好冇?

TOP

我建議Apple買ipad or mini,     送一對義肢,  

掛在胸前,   拿什麽也不用力.   

TOP

回復 36# fungfung87


X2

我要求高返少少,希望可以集運 XD

TOP

你FD裸跑架?

TOP