kellykk 當前離線
進階會員
想問下mini係咪一樣有auto on/off function呢? y2kming 發表於 2012-11-30 16:05
TOP
y2kming 當前離線
Banned
kspoon 當前離線
回復 kellykk 請問貼落個套度得唔得? kspoon 發表於 2012-11-30 17:00
benny_ykh 當前離線
Nikon x Canon
ching 請問個iphone5 plan有冇升4g嫁? 同埋想問下ipad mini用4g個陣,舊電耐用嗎? lcska02nkc 發表於 30-11-2012 04:11 PM
你講呢個套請問係咪 O字頭個牌子呢 y2kming 發表於 30-11-2012 05:52 PM