Rockchan 當前離線
中級會員
MINI都唔出新啦仲講 2010年發佈未買得個陣好多人都講緊一樣既野 結果 ... tuyylihk 發表於 2018-7-31 10:54
TOP
louisfly 當前離線
進階會員
Mini 仲有得賣呀,一般人覺得 iPad 跟 iPhone 好唔同咁點解唔繼續用落去?橫豎好多人唔係用 iPad 打機, ... Rockchan 發表於 2018-7-31 11:07
tuyylihk 當前離線
MAX100 當前離線
Man@MFHK 當前離線
ss310251 當前離線
imac 2018 買咗兩個月. 用唔夠10次! 又重一次都未帶過出街! 都唔知有乜用. 又唔出新mac mini, 起碼輕D便携 ... MAX100 發表於 2018-7-31 18:59
yjfoeg 當前離線
imac 你想點帶出街? ss310251 發表於 2018-7-31 23:28
pomkon 當前離線
Take what you can Give nothing
Banned
唔通EPC都真係要#曲線要寫明 yjfoeg 發表於 2018-7-31 23:34