我最初3代買wifi,後尾air同air2轉lte
而家pro 10.5又轉返wifi

老實講拎出街既情況真係好少
真係拎出去要用 ...
tuyylihk 發表於 2018-6-13 11:04


    Ipad 做wifi share 比手機好, 但最終看个人需要,我用 cll 5張sim 卡套餐, 無限上網, 現在很少用手機上網,多數用mini4 上網! Display 大一點!

via HKEPC IR Pro 3.3.4 - Android(2.3.3)

TOP

對我來講,可以插SIM 唔係必需功能,所以唔會駛多$1000

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.2)

TOP

如果輕身會考慮, 但mini個spec實在太廢

TOP

以前iPad cellular 如果經常出街用;要養個data plan,成本好貴,宜家本地有萬年卡做誘因,比多少少所以買了LTE 版

去旅行,iPad LTE 配外遊sim ,用wechat 配bluetooth 耳機做電話,再iPad 做熱點射比其他手機上網

TOP

本帖最後由 fung_peace 於 2018-6-14 10:03 編輯

個人無需要,雖然日日帶iPad mini
但身處的地方都有Wifi,或者可以DL定內容
無Wifi的地方都有手機網絡替代

不過差$1,000真係好唔抵 (部mini明明只需要$3,000多)

TOP

回覆 13# pang1987
就算係1%嘅機會都係機會

即係買前已經知道會係純家用, 都叫做有機會出街用? 咁係幾多達呢? 0.1%? 0.01%?
為左個呢個咁細既機率, 洗多1000?

    無話有冇理由嘅,你冇理由唔代表人地都一定無理由
有冇理由係睇當時人手頭鬆唔鬆/捨唔捨得嘅啫
更加唔應該將你嘅價值觀套係別人身上,你又唔洗落咁多紅字話比人知你覺得一千蚊唔抵嘅,可能人地覺得一千蚊唔係啲咩呢,好多人都認為比多一千蚊好閒啫,最少我身邊好多都係同我一樣,用唔著都照買插卡版
只係比多個選擇人地啫

的確, 我代表唔到人地, 咁你呢? 所有CHING都代表唔到樓主, 咁根本討論唔到落去
況且, 我都冇將我嘅價值觀套係別人身上, 我係2#同4#都已經講左睇用途

如果係預設既使用場境中, 無須用到cellular, 根本冇需要買cellular版

TOP

回覆  pang1987

即係買前已經知道會係純家用, 都叫做有機會出街用? 咁係幾多達呢? 0.1%? 0.01%?
為左個呢 ...
戀人未滿 發表於 2018-6-14 10:47


我買時都想了很久,
最後都喺買咗WI-FI版,
因為都喺屋企用好少帶出街~~~

有D人總之你唔同意佢,
就會火起三丈咩嘢謬論都講得出~~~

TOP

我係用IPAD PRO 10.5吋的WIFI版
老實講係街好少機會拿出黎用,大多數都係當文書用NOTEBOOK咁用
有需要上網就用IPHONE SHARE

另外而家新版的LTE IPAD好似改左用ESIM黎上網??

TOP

PRO 10.5都仲係nano sim

TOP

我係用IPAD PRO 10.5吋的WIFI版
老實講係街好少機會拿出黎用,大多數都係當文書用NOTEBOOK咁用
有需要上網就 ...
sunhikari 發表於 2018-6-14 12:41


內建有e-sim(apple sim), 亦有sim slot
外遊時可以直接在外地網絡時經e-sim買data plan,
不過d價就係正價咁囉, 叫做方便唔記得買/唔記得帶時用

TOP