money仔 當前離線
進階會員
TOP
simon2012a 當前離線
中級會員
回覆 conanhkg 有無可能係MN機? money仔 發表於 2017-10-9 01:26
beenoliu 當前離線
quiz 當前離線
Wanderer 當前離線
smoke_cheese 當前離線
回覆 SuperHakka 估計係顯示屏排缐故障 money仔 發表於 2017-10-9 00:22
kumamon2015hk 當前離線
其實咩事?頂樓話多得ios11唔少係因為升左ios11壞mon?咁應該係software問題。之後又話顯示排線鬆左,咁就 ... Wanderer 發表於 2017-10-9 17:46
tszyan29 當前離線
回覆 kumamon2015hk up完不斷重啟最後mon起吾返 money仔 發表於 2017-10-9 22:53