charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
進階會員
回覆 charcsc2000 師兄! 我上移動網搵唔到55蚊個隻儲值卡,可唔可以PM個名或個樣俾我,等我可以落 ... patchcyw 發表於 2015-9-25 10:48
TOP
甜鬆餅糕 當前離線
一等愚民 當前離線
中級會員
9成想人用最貴既plan再+$80買多張平板sim 甜鬆餅糕 發表於 2015-9-25 12:35
bobopig 當前離線
特級會員
其實用係ipad做咩要簽約... even你選cmhk儲值卡.. 出面買都係$55/張..都用到30日無限4g lite啦... 買多仲 ... charcsc2000 發表於 2015-9-22 11:33
輕度使用,可以考慮7仔csl$98卡 300mb/月,可以用半年 (Sent from EPC Pocket iPhone app) ... tszyan29 發表於 2015-9-22 13:01
我都係咁諗....仲間唔中有去買咭.... 不過去上台....有時可以用個限速PLAN黎做戶口. 買電話可以平幾百... ... bobopig 發表於 2015-9-25 13:38
我用3,流量800MB,連埋行政費每月100元,電話每月用大約300M左右 而家在iPad用7卡,每月300MB,睇來要 ... 一等愚民 發表於 2015-9-25 12:56
patchcyw 當前離線
小榮仔
tszyan29 當前離線
請問如果純用黎打機. SYN DATE.......可以用到幾日多日到 ? 玩 CANDY CRUSH, MARVEL 個D.... ... bobopig 發表於 2015-9-25 13:39
原明 當前離線