bobopig 當前離線
特級會員
實會減...但A7可能再一年就會OUT..唔低... charcsc2000 發表於 2015-9-9 11:36
TOP
usei 當前在線
但 A7 其實都好夠用. 我都覺得過剩. 可能我唔係打好勁既 RAM. 係 1G RAM 唔多夠用. 睇 PDF...... 不 ... bobopig 發表於 2015-9-12 02:14