我Air 2用拖板上既USB差(佢話有2.1A),配雞線(四頭蛇),頭先淨番17%,食飯前差(約6點左右)到而家 ...
momo4321 發表於 2015-6-2 20:46



    算係咁啦, 我Air2原裝牛+線20%到叉滿要三粒鐘多啲
幾廿蚊雞線叉緊嗰陣個USB頭熱過原裝幾多下, 仲要叉多一個鐘左右先滿

TOP

算係咁啦, 我Air2原裝牛+線20%到叉滿要三粒鐘多啲
幾廿蚊雞線叉緊嗰陣個USB頭熱過原裝幾多下, 仲要 ...
CMZ 發表於 2015-6-2 21:12

不過我條線又唔覺佢熱。

(Sent from EPC Pocket iPhone app)

TOP

買2.1A會快好多

TOP

回覆 22# momo4321

可能我個拖板位唔多通風啩

順帶一提,叉緊嗰陣機背近 lightning 插位摸落好似有啲電咁
有啲麻痹嘅感覺,唔知正唔正常?
初時仲以為部機識震添

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

買3A會快好多

TOP

回覆  momo4321

可能我個拖板位唔多通風啩

順帶一提,叉緊嗰陣機背近 lightning 插位摸落好似有啲電咁
...
CMZ 發表於 2015-6-3 20:06

我有用套,又唔會拆落嚟,所以答你唔到,不過似係唔正常。

(Sent from EPC Pocket iPhone app)

TOP

Air系列用12w牛, 5V*2.4A=12w, 其他大iPad/iPad mini2,3用10w 5V*2.1A, mini1 用5w牛(iPhone牛),5V*1A  用真MFI(Made For iPad/iPod/iPhone)線就唔會有事.

TOP

本帖最後由 CMZ 於 2015-7-25 21:33 編輯

回覆 28# scyuen75


    我 air2隻原裝牛,個插頭位寫 2.5A
但隻牛身寫 2.1A都唔知邊個真

TOP

本帖最後由 scyuen75 於 2015-7-26 00:26 編輯

HK行貨Air2原裝牛三腳位傍邊應該寫12w就對了, 不過一般好似充7-8hrs先滿, 當然係熄機叉(插電後熄機,因為熄機先插一般會自己開返機)~~
想知邊度有事就要續件試, 牛要直接插牆(唔插拖板), 用真MFI線(真野裡面有粒IC,一般$100以上,唔係$40,$50個d)再試, 如果係機問題, warranty內可換~~


TOP