CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
進階會員
我Air 2用拖板上既USB差(佢話有2.1A),配雞線(四頭蛇),頭先淨番17%,食飯前差(約6點左右)到而家 ... momo4321 發表於 2015-6-2 20:46
TOP
momo4321 當前離線
好心人
算係咁啦, 我Air2原裝牛+線20%到叉滿要三粒鐘多啲 幾廿蚊雞線叉緊嗰陣個USB頭熱過原裝幾多下, 仲要 ... CMZ 發表於 2015-6-2 21:12
gn02083100 當前離線
初級會員
火神 當前離線
Banned
ricky1992 當前離線
回覆 momo4321 可能我個拖板位唔多通風啩 順帶一提,叉緊嗰陣機背近 lightning 插位摸落好似有啲電咁 ... CMZ 發表於 2015-6-3 20:06
scyuen75 當前離線
中級會員