charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
進階會員
TOP
pun1407 當前離線
Banned
算把啦,如果用電腦,只是上下網,做下文書,根本不會明白 remote desktop 的意義 ... pun1407 發表於 2014-11-24 16:54
KinChungE 當前離線
長老會員
問題係..當你經常用..點解仲要用ipad去remote.. 點解唔買部notebook去remote.. 你用電腦手法去用ipad黎re ... charcsc2000 發表於 2014-11-24 16:34
fatau 當前離線
特級會員
a886 當前離線
CMZ 當前離線
爛頭卒@BF4
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...