no_on888 當前離線
進階會員
等我今晚做個IPAD 3 同 AIR 2既TEST先 kennet 發表於 2014-10-29 18:35
TOP
kennet 當前離線
☆Shime☆ 當前離線
中級會員
用左AIR 2同IPAD3做個小測, 2部都較到最光, 只係播RMVB, 用ACEPLAYER, 估下邊面先係AIR 2? ... kennet 發表於 2014-10-29 23:30
個 Home 制出賣左你 ☆Shime☆ 發表於 2014-10-30 01:24
ayacalip 當前離線
kennet 發表於 2014-10-30 09:14
右邊係Air2 no_on888 發表於 2014-10-30 00:04
邊度有home 見唔到見唔到 ayacalip 發表於 2014-10-30 09:27
如果右邊真係Air2, 咁係多D details wor,我覺得 ayacalip 發表於 2014-10-30 09:27
fire 當前離線