等我今晚做個IPAD 3 同 AIR 2既TEST先
kennet 發表於 2014-10-29 18:35


Really,good suggest.....nice

TOP

用左AIR 2同IPAD3做個小測, 2部都較到最光, 只係播RMVB, 用ACEPLAYER, 估下邊面先係AIR 2?





附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

右邊係Air2

TOP

用左AIR 2同IPAD3做個小測, 2部都較到最光, 只係播RMVB, 用ACEPLAYER, 估下邊面先係AIR 2?  





...
kennet 發表於 2014-10-29 23:30



    個 Home 制出賣左你

TOP

個 Home 制出賣左你
☆Shime☆ 發表於 2014-10-30 01:24


TOP

kennet 發表於 2014-10-30 09:14



    邊度有home 見唔到見唔到

TOP

右邊係Air2
no_on888 發表於 2014-10-30 00:04



    如果右邊真係Air2, 咁係多D details wor,我覺得

TOP

邊度有home 見唔到見唔到
ayacalip 發表於 2014-10-30 09:27


IPAD3既home鍵, XD

TOP

如果右邊真係Air2, 咁係多D details wor,我覺得
ayacalip 發表於 2014-10-30 09:27



係, 明顯係SHARP D, 同埋播片係順D

TOP

用左AIR 2同IPAD3做個小測, 2部都較到最光, 只係播RMVB, 用ACEPLAYER, 估下邊面先係AIR 2?  





...
kennet 發表於 2014-10-29 23:30


有冇開auto brightness? 右邊較到最光都好似都好暗咁.

TOP