公道D講,J唔JB 都係個人選擇..好多人裝jb 重有好多原因, ios 既封閉性 好處就係唔使煩咁多野, 唔好處就係好多制肘...jb 既出現可以有一定既方便, 但就預左有風險..

另外, 插舊野係SEAFOOD 點都會快D同慳電, 順D既..

TOP