呢家用緊ipad air 係屋企出post
個experience 同之前ipad 3好唔同
呢家輕左,薄左,手感好左,仲有順左好多
渣得耐都唔似以前咁攰

我想講既係出去舖頭試一陣唔能夠試到咩
部機正唔正,值唔值轉,用耐d 先見真章

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Ipad3個mon 好過 Ipad 4同Air... 我第一次聽 Retina 點都正過你普通mon掛

TOP

ipad 3個MON靚過4/AIR? 我用IPAD3 渣得耐真係隻手硬哂. 我鐘意用母指+食指夾住. 如果真係輕好多就去馬了...

TOP

ipad air光度起碼少左2成

TOP

ipad 3個MON靚過4/AIR? 我用IPAD3 渣得耐真係隻手硬哂. 我鐘意用母指+食指夾住. 如果真係輕好多就去馬了... ...
enn 發表於 2013-11-2 20:50


我之前都係用IPAD 3
宜家轉左AIR玩asphalt 8可以輕輕鬆鬆

TOP

唔係長時間打機,iPad3已經好正;唔駛上Air, 錢多身痕另計

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有無升左ios7的有ipad3師兄可以講下, ipad3係ios 5/6同7之間的主要分別同感覺?
Dannie 發表於 2-11-2013 05:38 PM


千祈唔好上7,你實後悔
6已經好夠

TOP

用緊ipad 3,今日去hysan試air
一拎上手真係輕,不過完全無想即刻買嘅感覺
可以安心等多年換12吋ipad:redface ...
pakchi70 發表於 2013-11-2 01:23



  我ipad4 ,air 連望都廢事望..............
ip5>5s 都有 touch id ,新閃燈丫

ipad air 真係完全無吸引力.....反而部mini 想望下

TOP