edho 當前離線
進階會員
TOP
jozifkwan 當前離線
有處女介紹
Banned
sumandy 當前離線
中級會員
enn 當前離線
andy12001 當前離線
jasonllll 當前離線
????????????
ipad 3個MON靚過4/AIR? 我用IPAD3 渣得耐真係隻手硬哂. 我鐘意用母指+食指夾住. 如果真係輕好多就去馬了... ... enn 發表於 2013-11-2 20:50
alan4k 當前離線
ice 當前離線
pakchi70 當前離線
有無升左ios7的有ipad3師兄可以講下, ipad3係ios 5/6同7之間的主要分別同感覺? Dannie 發表於 2-11-2013 05:38 PM
wing1234 當前離線
用緊ipad 3,今日去hysan試air 一拎上手真係輕,不過完全無想即刻買嘅感覺 可以安心等多年換12吋ipad:redface ... pakchi70 發表於 2013-11-2 01:23