s 當前離線
熱情在泛濫
Banned
TOP
laughing 當前離線
進階會員
大家真係奇怪,鐘意屈服現實 清風仔 發表於 2012-12-28 00:21
其實炒家吾應該出聲 炒家為賺錢,用家為有部機用嘖,我就係受害者之一,D PK蘋果專賣店,有貨都收埋話無貨, ... nanyou 發表於 2012-12-28 01:41
Anthony2005 當前離線
中級會員
我都係先達買16GB white 4G $3960,自己無信用卡唯又比三舊幾水人地賺,又唔洗排又唔洗等! ... laughing 發表於 2012-12-27 17:23
付款方法 Apple Online Store 接受不同的付款方法。詳情可點擊以下連結。 支票 銀行戶口轉帳 現金存款
其實就算冇 cr card 都唔使卑 st 賺喎 現金入數一樣得 … Anthony2005 發表於 2012-12-28 13:32
nanyou 當前離線
甘你慢慢等啦,可能新年後除時買到,我就開心使用中! laughing 發表於 2012-12-28 07:05
Ifrit 當前離線
浩華 當前離線
ZZZZZ147 當前離線
初級會員
fungfung87 當前離線