回復  小煩仔

我而家部iPad4 4G用3仔iPhone5 plan的sim card, 要手動改APN先得. 用到LTE. ...
card_captor 發表於 23/11/2012 14:56



    點改法?

TOP

回復 21# alien11

settings --> cellular data --> apn 乜乜 --> default係imobile.lte.three.com.hk, 改做mobile.lte.three.com.hk

TOP

回復  alien11

settings --> cellular data --> apn 乜乜 --> default係imobile.lte.three.com.hk, 改做m ...
card_captor 發表於 24/11/2012 00:25



    即係同電話一樣 CH可否CAP張測速圖睇下

TOP

之前4S 果d 我全部都係俾部ipad 用點會唔得呀

TOP