@112 當前離線
中級會員
TOP
Miipp 當前在線
特級會員
注意如果條線唔係原裝的話都會差得超慢 Xingson 發表於 2015-4-28 03:43
fepc 當前離線
Banned
肥寶 當前離線
進階會員
自己唔係熟識電子,但想請教12W同10W會差幾多? 列如部機最大食5V 1A,無論幾大W數火牛去差, 佢係咪都係5V 1A ... @112 發表於 2015-4-28 23:07
3dgold 當前離線
madebyp90 當前離線
我用淘記廿幾雞副廠線配三叔牛, 叉 ipad6 有 2.1A 原來 2.1A 叫超慢... ... Miipp 發表於 2015-4-30 12:02
jj.shun 當前離線
12w上到2.4-2.6A madebyp90 發表於 2015-5-2 00:49
lkaichun 當前離線
momo4321 當前離線
好心人
啫係幾慢? 20%到100%要幾多個鐘? CMZ 發表於 2015-4-28 21:06