bobopig 當前離線
特級會員
TOP
iamgozilla 當前離線
進階會員
ayacalip 當前離線
救命啊, 已經係連續第三日係咁, iPad UP咗上iOS 8.3電池如倒水 我用咗6個月晚晚sleep咗部機先訓, ... iamgozilla 發表於 2015-4-11 11:11
你試reboot一下
第二日電量去得咁快已經reset咗一次, 尋日朝早見到咁又reboot咗一次 iamgozilla 發表於 2015-4-11 13:58
byuk 當前離線
初級會員
chisato721 當前離線
中級會員
dvdhkepc 當前離線