http://digital.sina.com.hk/news/7/20150410/4368051/


昨天Apple發佈了iOS 8.3,改進不少,同時Apple Pay也加入了銀聯。

之前的消息稱,多名手持iPhone 6、6 Plus的果粉紛紛抱怨,升級至最新的iOS 8.3系統後,Touch ID無法正常使用。原來,iOS 8.3讓他們無法在iTunes和Apple應用商店使用Touch ID進行支付,當然抱怨的用戶中還有5S的。

如果你也碰到了這樣的情況,那麼你只能通過密碼認證下載應用,而Touch ID失效目前似乎僅限於支付這塊。

現在還有不少iPhone 6的用戶反應,雖然Apple在最新系統中修復了WiFi,但WiFi依然不穩定、頻繁斷開,同時開啟耗電量也比之前的版本加快很多(至少快10%)。

iOS 8沒有點小問題都不正常,之前有外媒甚至表示,它iOS史上Bug最多的系統。


好似仲係有多 BUG......改善教, 但又新加....

TOP

尋晚都iOS 8.3 ipad mini 2 98%電入sleep mode, 6個鐘頭後望望得番57%電, 但係iphone 6+又無咁的問題, 但係就唔可以指紋買App

TOP

救命啊, 已經係連續第三日係咁, iPad UP咗上iOS 8.3電池如倒水
我用咗6個月晚晚sleep咗部機先訓, 未升級前一直無事, 但係今朝早訓醒望望...
電池由訓前42%跌到自動熄機.
同一日升iOS 8.3的iPhone 6+係無事
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

Air2 up了8.3,感覺順左

TOP

本帖最後由 ayacalip 於 2015-4-11 13:36 編輯
救命啊, 已經係連續第三日係咁, iPad UP咗上iOS 8.3電池如倒水
我用咗6個月晚晚sleep咗部機先訓,  ...
iamgozilla 發表於 2015-4-11 11:11



   你試reboot一下

我Air2 up了,reboot一次,唔用佢一晚今早wake都keep住100%

TOP

你試reboot一下

第二日電量去得咁快已經reset咗一次, 尋日朝早見到咁又reboot咗一次

TOP

第二日電量去得咁快已經reset咗一次, 尋日朝早見到咁又reboot咗一次
iamgozilla 發表於 2015-4-11 13:58



    不如restore一次?

TOP

回覆 2# chisato721


    請問師兄 air 1 升左之後有冇弊病?睇見其他師兄用某些型號話耗電如倒水。
我部 air 1,心大心細,因為想改善 wifi 穩定性。

TOP

[quote]回覆  chisato721


    請問師兄 air 1 升左之後有冇弊病?睇見其他師兄用某些型號話耗電如倒水。
我部 a ...
byuk 發表於 2015-4-15 12:47 [/quote  

Wifi 改善左,之前玩 game 斷線情況暫無發生

電量使用同8.2 差不多

TOP

Up too, very stable.

TOP