提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

點解要用mouse?x5

TOP

remote desktop for pc
pun1407 發表於 2014-11-23 22:45

你有冇用過先

TOP

問得點解即係無需要用到, REMOTE PC 果時無MOUSE 都幾慘, 要篤得準都幾考功夫

TOP

問得點解即係無需要用到, REMOTE PC 果時無MOUSE 都幾慘, 要篤得準都幾考功夫  ...
bbq558 發表於 2014-11-24 11:13

重覆問:你有冇用過先

TOP

重覆問:你有冇用過先
tuyylihk 發表於 2014-11-24 11:17


笑左..根本佢地都未用過..
remote desktop for pc呢dapp, 係有類似mouse比大家用嫁..

TOP

笑左..根本佢地都未用過..
remote desktop for pc呢dapp, 係有類似mouse比大家用嫁.. ...
charcsc2000 發表於 2014-11-24 12:04



    我經常用, 好常用mouse.

當你有個keyboard去remote. 你打打下野, 隻手要走去個mon度卒.. 好煩. 有時用mini, 又要放大來卒. 極唔方便.

TOP

係羅,我用team viewer 個感覺好似用touchpad
都唔係直接"篤"既

TOP

係羅,我用team viewer 個感覺好似用touchpad
都唔係直接"篤"既
kit0200945 發表於 2014-11-24 12:28

你都可以直接篤....佢兩種都有得比你用
只係唔好要求有精準度
要精準度就叫返個滑鼠鼠標出黎

TOP

我經常用, 好常用mouse.

當你有個keyboard去remote. 你打打下野, 隻手要走去個mon度卒.. 好煩. 有 ...
mcdull 發表於 2014-11-24 12:26

問題係..當你經常用..點解仲要用ipad去remote..
點解唔買部notebook去remote..

你用電腦手法去用ipad黎remote..唔覺得好奇怪咩??

TOP