pun1407 當前離線
Banned
TOP
AltezzaXP 當前離線
中級會員
tuyylihk 當前離線
進階會員
remote desktop for pc pun1407 發表於 2014-11-23 22:45
bbq558 當前離線
問得點解即係無需要用到, REMOTE PC 果時無MOUSE 都幾慘, 要篤得準都幾考功夫 ... bbq558 發表於 2014-11-24 11:13
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
重覆問:你有冇用過先 tuyylihk 發表於 2014-11-24 11:17
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
笑左..根本佢地都未用過.. remote desktop for pc呢dapp, 係有類似mouse比大家用嫁.. ... charcsc2000 發表於 2014-11-24 12:04
kit0200945 當前離線
係羅,我用team viewer 個感覺好似用touchpad 都唔係直接"篤"既 kit0200945 發表於 2014-11-24 12:28
我經常用, 好常用mouse. 當你有個keyboard去remote. 你打打下野, 隻手要走去個mon度卒.. 好煩. 有 ... mcdull 發表於 2014-11-24 12:26