回復 6 #no_on888

左邊 AIR 2 ? 解象度唔同。
D 字清 D.


via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 10# ayacalip
係咪唔拖三星落水就會身痕?

TOP

應該係左邊,因為睇到無線個logo清啲
pakchi70 發表於 2014-10-28 10:05



  但估計唔到色調好似相差咁大既

TOP

本帖最後由 wanch 於 2014-10-28 18:20 編輯

上面d圖好似係色溫問題
http://www.displaymate.com/iPad_ShootOut_1.htm
http://www.displaymate.com/iPad6_ShootOut.htm
stat

TOP

回覆  no_on888

我都估右邊 色彩正常d
cc666 發表於 2014-10-28 09:37


咁多人佔錯架,都話iPad2(吾係air2)啲色彩自然正常d喎

TOP

上面d圖好似係色溫問題


stat
wanch 發表於 2014-10-28 18:18


咁可以用app tune ma?

TOP

咁係因為你段片解像度低,正如係4k mon 睇1080p,同1080p mon睇1080p

就梗係1080p mon睇落清d

TOP

咁係因為你段片解像度低,正如係4k mon 睇1080p,同1080p mon睇1080p

就梗係1080p mon睇落清d ...
yukashing 發表於 2014-10-29 16:27


有幾可可以睇2K video

TOP

回覆 17# yukashing

其實呢..呢個point用係ip6和ip4s係一樣..
如果睇既片質數沒提高..勉強用高清mon只係會不斷有爆格情況出現..

TOP

等我今晚做個IPAD 3 同 AIR 2既TEST先

TOP