bobopig 當前離線
特級會員
TOP
戀人未滿 當前離線
進階會員
ayacalip 當前離線
應該係左邊,因為睇到無線個logo清啲 pakchi70 發表於 2014-10-28 10:05
wanch 當前離線
no_on888 當前離線
回覆 no_on888 我都估右邊 色彩正常d cc666 發表於 2014-10-28 09:37
上面d圖好似係色溫問題 stat wanch 發表於 2014-10-28 18:18
yukashing 當前離線
咁係因為你段片解像度低,正如係4k mon 睇1080p,同1080p mon睇1080p 就梗係1080p mon睇落清d ... yukashing 發表於 2014-10-29 16:27
charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
kennet 當前離線