ice 當前離線
Banned
TOP
sl02 當前離線
中級會員
hkstanley 當前離線
史丹尼
進階會員
我就會揀iPad mini Retina喇 兩者spec一樣, 但retina一隻手掌渣晒 對我黎講easy carry ... sl02 發表於 2013-11-1 05:02
wongja 當前離線
卍TCH卍 當前離線
仲要一個SPEC未知的... 係RAM... 我覺得Air會多過Mini2... 希望快D有實機既人報告 ... hkstanley 發表於 2013-11-1 08:59
hellfighter 當前離線
hyperbola 當前離線
地星人
more 當前離線