提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

駛乜煩啫,大細都要囉
y2kming 發表於 2012-11-30 00:42


唔啦,已經有兩部(NOTE 2 LTE + 10.1),諗住搵部行到LTE嘅TAB嚟用之嘛~

TOP

見X網站,好多人蝕賣Ipad 4,點解?
amdwii 發表於 2012-11-30 00:01



    邊到有?pm網址俾我,我要

TOP

要蝕幾多一部

TOP

回復 14# josephcgsa

HKD400

TOP

見X網站,好多人蝕賣Ipad 4,點解?
amdwii 發表於 2012-11-30 00:01

pm me, please. Thanks a lot!

TOP

之前 $4200 入手32gb. 未開盒.

TOP

之前 $4200 入手32gb. 未開盒.
initial23 發表於 2012-11-30 08:51


師兄係那裡買呢?可否pm我呢?謝謝!

TOP

其實見到iPad 4張圖都知無得炒啦 咁重嘅石頭機送比我都唔想用依加後悔緊點解之前唔訂多一㗎mini (訂左一㗎16gb白用緊)

TOP

賺飛行里數,蝕少少當平買機票

TOP