係咪用NANO SIM ?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有無上網速度睇下

TOP

個case 似aircoat 喎

TOP

請問C兄用咩PLAN ?
phko 發表於 29-11-2012 10:20 PM


用緊 3 @ i5 plan (機已出走...)

TOP

個case 似aircoat 喎
kellykk 發表於 29-11-2012 11:48 PM


係呀, 不過 auto on/off 有 D 問題
建議唔好買住

TOP

係呀, 不過 auto on/off 有 D 問題
建議唔好買住
benny_ykh 發表於 2012-11-30 07:58



    我兩部都係用佢,整少少野就冇問題

TOP

我兩部都係用佢,整少少野就冇問題
kellykk 發表於 30-11-2012 12:21 PM



    點整?

TOP

回復 1# benny_ykh


    隻黑色真係好正,攪到我一見鍾情但好怕佢好似IP5咁易甩漆

TOP

點整?
benny_ykh 發表於 2012-11-30 12:36



    係ipad mini 左邊脊位加一條1mm 厚係膠貼就得

TOP