jimfactory 當前離線
中級會員
TOP
y2kming 當前離線
Banned
shing2640 當前離線
kellykk 當前離線
進階會員
benny_ykh 當前離線
Nikon x Canon
請問C兄用咩PLAN ? phko 發表於 29-11-2012 10:20 PM
個case 似aircoat 喎 kellykk 發表於 29-11-2012 11:48 PM
係呀, 不過 auto on/off 有 D 問題 建議唔好買住 benny_ykh 發表於 2012-11-30 07:58
我兩部都係用佢,整少少野就冇問題 kellykk 發表於 30-11-2012 12:21 PM
alien11 當前離線
點整? benny_ykh 發表於 2012-11-30 12:36