我有張3台既iphone5 plan 唔知用唔用到落去呢.

TOP

本帖最後由 peterlove 於 2012-11-23 13:54 編輯

之前得,試下set apn 做smartone 以前係internet

TOP

4G pocket wifi set apn to smartone, can connect 4g, so i think it is ok for ipad lte

TOP

回復 11# 小煩仔

我而家部iPad4 4G用3仔iPhone5 plan的sim card, 要手動改APN先得. 用到LTE.

TOP

現正配合 ipad2 使用中 …  

無論係 ip4s 時代既 micro sim
定係依家 ip5 nano sim 儲值
一律可正常使用  
當然就無法享受 4g 極速快感喇  

建議第一次開卡先插入手機試打一次電話  
好快會收到確認短訊
起碼可以知道張卡既有效日期  

TOP

回復  小煩仔

我而家部iPad4 4G用3仔iPhone5 plan的sim card, 要手動改APN先得. 用到LTE. ...
card_captor 發表於 2012-11-23 14:56


good 正.等緊部mini出貨.
千奇唔好比佢收d咩費咩費.話唔可以用係ipad到

TOP

本帖最後由 card_captor 於 2012-11-23 15:50 編輯

回復 16# 小煩仔

其實我都唔知… 可能月尾張單好勁…
但我出iPhone5時3仔哥哥話可以…

TOP

我出左$208果PLAN
http://www.smartone.com/jsp/mobi ... w=7&e=4&r=2
講明話要所有DEVICE都要用到(POCKET WIFI, PC USB, TABLET, IPAD....)
佢話呢隻一定得, 可TETHERING...並無EXTRA CHARGES...而家無分喎
我而家用o係POCKET WIFI, 等緊IPAD MINI LTE

TOP

今日我問過 Smartone hotline 佢地答,唔 sure 可唔可以在 mini 內用.

TOP

回復 18# buddy25
我都係用這個,好快。

TOP