S.K. 當前離線
初級會員
TOP
jzu 當前離線
進階會員
jerryyu 當前離線
中級會員
takwahb 當前離線
ISSASO 當前離線
teq_dora 當前離線
royho 當前離線
特級會員
比錢去破壞個mon的質素, 我自問真係做唔出 jzu 發表於 2012-4-12 20:47
sosing 當前離線
TeraBytes 當前離線
低端會員
自己貼過一次後就覺得有D錢係要俾人賺既! S.K. 發表於 2012-4-12 08:46 PM
不能同意更多,貼錢買難受。 我部ipad 1 由day one至現在,上廁出街無數,汚糟左搵啲紙巾濕水抹下就 ... royho 發表於 2012-4-12 10:18 PM