自己貼過一次後就覺得有D錢係要俾人賺既!

TOP

比錢去破壞個mon的質素, 我自問真係做唔出

TOP

係屯門貼、$138~_~自己買左塊40,貼到起晒粒。
真係無得慳~_~

TOP

我都係比人貼

TOP

IPAD真係好難貼得好,$40包貼既話我請願比錢人地貼

TOP

回復 1# f16

師兄有無大約位置, 正想貼番張, 十分之THX你!

TOP

比錢去破壞個mon的質素, 我自問真係做唔出
jzu 發表於 2012-4-12 20:47



    不能同意更多,貼錢買難受。
我部ipad 1 由day one至現在,上廁出街無數,汚糟左搵啲紙巾濕水抹下就得,到依家個mon重係明豔照人。

TOP

邊間呀?????

TOP

自己貼過一次後就覺得有D錢係要俾人賺既!
S.K. 發表於 2012-4-12 08:46 PM


又或者自己貼過之後就覺得D錢原來咁易賺...

TOP

不能同意更多,貼錢買難受。
我部ipad 1 由day one至現在,上廁出街無數,汚糟左搵啲紙巾濕水抹下就 ...
royho 發表於 2012-4-12 10:18 PM


冇貼保護既話mon面層coating既防指紋效果會越用越差... 貼塊靚貼磨蝕左coating既話都起碼有得換...

TOP